
- Citroën C-Zero

- IONIQ Electric
- New Kona Electric
- TUCSON 1.6 T-GDi HEV

- Mercedes-Benz C 350 e
- Mercedes-Benz S-500 Plug-In Hybrid

- OPEL Ampera

- Tesla Model S
- Tesla Model X

- Volkswagen e-Crafter
- Volkswagen e-up!
- Volkswagen e-Golf
- Volkswagen Passat GTE
- Volkswagen Golf GTE
Meglestük: így készül a Chevrolet Volt!
A General Motors történetének első benzin-villany hajtású hibridje átütő sikerrel debütált...
... 2011-ben személyautó kategóriában a Chevy Volt lett a Év Autója Észak-Amerikában. 49 - napilapoknál, magazinoknál, internetes oldalaknál, valamint rádió- és televízióállomásoknál dolgozó - szakújságíró döntött így, és ezzel a General Motors túl is teljesítette három évvel korábban tett ígéretét: megtervezte, megépítette és piacra dobta az első kiterjesztett hatótávolságú elektromos hajtású autót.

Chevy Volt - Detroit-Hamtramck Assembly
A Michigen-i Detroit-Hamtramck Assembly - ahol a Volt készül - a GM egyik büszkesége. Büszkeség ide, büszkeség oda, az összeszerelő üzemben az iparágat sújtó válság kitörését követően egy műszakban naponta mindössze 290 autót gyártottak és csupán négynapos volt a munkahét. A "hétköznapi" Cadillac-ek mellett ebben az üzemben készülnek a hatalmas halottaskocsik, a hosszított karosszériájú "libériások", a páncélozott modellek, a szokásos méretű és az elnöki limuzinok - például Barack Obama Presidential Limo-ja, de innen származik a rózsaszínű, "csajszis" pink Mary Kay Cadillac SRX is.
Mary Kay Cadillac SRX
Amerikában, ahol a Volt 2010 decembere óta kapható, 2011 január végéig 360 példány kelt el, ami igen szép eredménynek számított akkoriban. A 2011-es gyártási terv eredetileg 10 000 darab volt, amit a nagy sikerre való tekintettel 25 000-re emeltek.