- Citroën C-Zero
- IONIQ Electric
- New Kona Electric
- TUCSON 1.6 T-GDi HEV
- Mercedes-Benz C 350 e
- Mercedes-Benz S-500 Plug-In Hybrid
- OPEL Ampera
- Tesla Model S
- Tesla Model X
- Volkswagen e-Crafter
- Volkswagen e-up!
- Volkswagen e-Golf
- Volkswagen Passat GTE
- Volkswagen Golf GTE
2017 Super Bowl LI - az üzemanyagcellás Toyota Mirai és Daisy volt az egyik főszereplő Houstonban
A margaréta valószínűleg a világ legdrágabb virága. A félperces reklámért ötmilliót fizetett a Toyota.
Az autógyártók számára a Super Bowl az év Nagy Lehetősége, ekkor ugyanis a TV-nézők milliói nemcsak a profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) végeredményét várják feszülten, hanem a két félidő közti szünetben bemutatott un. Halftime Show-t is. (Az idei show sztárja Lady Gaga és nem mellékesen az a 300 szikronban repülő "Shooting Star" quadcopter drón volt, amelyekkel az amerikai zászlót rajzolták az énekesnő mögé.) A meccset több mint 110 millióan nézték az Egyesült Államokban.
2017 Super Bowl LI - Lady Gaga
A tavalyi szünetben a Toyota reklámszpotja az akkor elkészült, negyedik generációs hibrid Priust népszerűsítette, ebben az évben pedig a Mirai üzemanyag-cellás szedán volt a japán kreatívok favoritja. Az 51. Super Bowl legmeghatóbb hirdetését mégis csak Kalifornia bizonyos régióiban láthatták a nézők, mivel más államokban a fejletlen hidrogén infrastruktura miatt nincs piaca a Toyota üzemanyagcellás modelljének. (A Honda és a Hyundai szintén úgy döntöttek, hogy hasonló okok miatt ők is csak Kaliforniára korlátozzák a Clarity Fuel Cell és a Tucson Fuel Cell üzemanyag-cellás modellek eladásait.)2016 Super Bowl - Heck on Wheels, Toyota Prius Plug-In Hybrid
A Toyota idei hirdetésében Daisy a főszereplő. A kedves kis margaréta egy aszfalt-repedésben kihajt, virágzik, majd lekókad a kipufogógáztól. Ekkor egy Toyota Mirai érkezik, amely meglocsolja az üzemanyagcella kondenzvízével. A virág újra kivirul, a reklámból pedig kiderül, hogy az üzemanyagcella kizárólag vízet bocsát ki.Saatchi and Saatchi - Daisy, 2017 Toyota Mirai